263Kişi Şuanda Sohbet Ediyor

Hemen Sohbete Başlayın, Yeni Arkadaşlar Edinin...

DUVAR YAZILARI

`».â X i `».

SesLiNeSe.Com + yanında 17 Tane domainde verilecektir Hepsi Bi arada Satılıktır İlgilenen Arkadaslar Skaype iletişim : Firari850

SOHBET HAREKETLERİ

SOHBET ODALARIMIZ

25 KİŞİ

ODA : т ü r ĸ ç e p l α y

ODA SAHİBİ: SesliNese.Com

ODAYA GİR

9 KİŞİ

ODA : ♦ S [ E F ] A ♦

ODA SAHİBİ: DU@MSIN

ODAYA GİR

57 KİŞİ

ODA : ♦ YaGmuRuM.! ♦

ODA SAHİBİ: we DosTLaRı

ODAYA GİR

42 KİŞİ

ODA : ´« . HiwDâ .´«

ODA SAHİBİ: ´« . HiwDâ .´«

ODAYA GİR

15 KİŞİ

ODA : K ü R T C e

ODA SAHİBİ: BiRiNDaR Z@ZAN

ODAYA GİR

53 KİŞİ

ODA : SoHBeT

ODA SAHİBİ: Sahibi Yok

ODAYA GİR

34 KİŞİ

ODA : DoqaN

ODA SAHİBİ: Sahibi Yok

ODAYA GİR

11 KİŞİ

ODA : TanismaOdasi

ODA SAHİBİ: Sahibi Yok

ODAYA GİR

BLOG MAKALELERİ

Seslididim.com seslialtin.com

meraba ilk öncelikle bu sanalda kendini çakal zaneden okadar insan varki örnek seslididim.com seslialtin.com sahibi misal iki gun sanala gelmedim  ...

Devamını Oku

17-12-2017 11:16

havinsesli.com

Meraba ilk öncelikle arkadaslar Kale almadığım insanlar bile bana hava atmaya çalışıyo lan olum git ilk önce adam akılı bi domain al ondan sonra ge...

Devamını Oku

25-11-2017 18:37

Batman deprem

selamun aleykum ilk öncelikle bugun 21.40 sularında batman merkezde deprem meydana gelmiştir depremde herhangi bi yıkılma yaralanma bulunmadı milet...

Devamını Oku

12-11-2017 21:56

sesli sohbet sitesi

meraba ilk öncelikle bugun sizlere anlatacağımız sesli sohbet sitesi  bu siteler emek çaba sarf ederek gerçekten çok guzel yerlere geliyor örnek ar...

Devamını Oku

27-10-2017 00:13

Seslisony.com seslisony

selamun aleykum ilk öncelikle arkadaslarım kardeslerim Seslisony.com, seslisony site sahibi arkadasımız bizlere blog geçmiştir sebebini bilmiyoru...

Devamını Oku

11-10-2017 09:14

Kaliteli ve Sıcak SesliSohb...

Kaliteli ve Sıcak SesliSohbet sitesine Katılın Sizde  siz guzel kardeslerimiz hayata gunden gune yenilikler hayata geçiliyo bu y eniliklerin arası...

Devamını Oku

10-10-2017 13:54

1 2 3 5 6 7 8